wtorek, 12 marca 2013

dziękuję.





Stwierdzam szczęście, bo Twój uśmiech. <3




Tuzin spojrzeń, garść uśmiechów, kilka wymienionych zdań.






Tak silne uczucie nie znika w jednej chwili, nie rozwiewa się w ciągu jednego dnia,nie umiera tak nagle, bo to by oznaczało, że właściwie nigdy nie istniało.







On i ona dwa różne światy, a tyle dla siebie znaczą ....















Kobietę stworzono z żebra mężczyzny. Nie ze stopy, by po niej deptano. Nie z głowy by była mądrzejsza. Z żebra, które jest pod ramieniem, mającym ją chronić i blisko serca, by ją kochać ♥












Kiedy spotkaliśmy się po raz pierwszy,

nie miałam pojęcia, że będziesz tak dla mnie ważny.







Ich palce pasowały do siebie idealnie -

splecione bez wysiłku jak dwie komplementarne części.



Pocałunek powinien być jak koniec dotychczasowego życia.














lubię swój uśmiech, jeżeli jest dzięki Tobie






pokochałam Cię bardziej,
niż smak mojej ulubionej czekolady








Kochanie, pokaż mi niebo ♥ .





Jesteś osobą, której mogę oddać swój ostatni oddech .











To uczucie, gdy jakaś osoba staje się częścią twojego życia. Zaczynasz zastanawiać się dlaczego nie znaliście się wcześniej. Wtedy potrafisz zmienić się tylko dla niej, odliczać godziny do następnego spotkania, a twoje życie staje się oczekiwaniem. Znasz to uczucie? Uwierz mi , nie ma nic lepszego, gdy po godzinach spędzonych w pustym pokoju możesz wreszcie zobaczyć tą jedyną osobę, usłyszeć jej głos i po prostu cieszyć się życiem, razem z nią.











Idziemy przez ten świat samotnie, ale jeśli mamy szczęście, to przez jedną chwilę należymy do kogoś i ta jedna chwila pozwala nam przetrwać całe wypełnione samotnością życie.











chcę Cię mieć na dzień dobry i na dobranoc.











Uwielbiam Cię uwielbiać, bo uwielbianie Ciebie to ulubiona rzecz,
którą uwielbiam uwielbiać.









Jeżeli naprawdę Ci na niej zależy, okazuj to na każdym kroku. Kiedy zobaczysz, że jest smutna, pocałuj ją lekko w usta, wiesz że to lubi. Kiedy idziecie razem, łap ją za rękę jak najmocniej tak, by miała pewność, że nigdy jej nie puścisz. Kiedy chce być sama - nie pozwól jej na to, zazwyczaj robi głupoty, z resztą tak naprawdę ona nie lubi być sama. Pieść jej dłonie, dotykaj jej rąk opuszkami palców - przeszywa ją wtedy przyjemny dreszcz. Kiedy mówisz jej, że ją kochasz patrz jej w oczy, tylko wtedy będzie wiedziała, że mówisz prawdę. Mów jej co Cię w niej denerwuje, a co w niej uwielbiasz. Nie rań jej, ona już wiele razy cierpiała, to w Tobie znalazła idealnego chłopaka, nie chce Cię stracić.











Jesteś tą częścią mnie,

bez której staje się bezużyteczna









Wiem i jeśli mam czelność Ciebie prosić, to tylko dlatego, że za Ciebie mógłbym nosić każdy ciężar, oddaj plecak chętnie wezmę, oddaj strach, daj zaufanie, chwyć za rękę.






Z nim mogę liczyć pestki w arbuzie, chmury na niebie, ziarenka piasku na plaży.







Bądźmy sobą. Bądźmy nieidealni. Bądźmy razem.






wydaję mi się, że moje ''lubię Cię'' znacznie urosło

<3 .





Podarowałeś mi coś, co nawet trudno nazwać. Poruszyłeś we mnie coś, o istnieniu czego nawet nie wiedziałam. Jesteś i zawsze będziesz częścią mojego życia. Zawsze.











wszystko czego chcę, to być centrum twojego wszechświata







Nie obiecuję Ci być bezbłędna, najlepsza czy idealna.

Ale obiecuję być

zawsze, pomimo wszystko.








Z każdym dniem uświadamiam sobie, że łączy nas coraz więcej. Wleczemy za sobą łańcuch naszej miłości, związaną przeszłość, teraźniejszość. A każda kolejna chwila tworzy następne ogniwo. Nie jest ciężki, ale im bardziej staje się dojrzały, tym większą bierzemy za niego odpowiedzialność.









Uwielbiam te słynne "motylki w brzuchu" kiedy widzę Twoją uśmiechniętą twarz podążającą w moją stronę po długim czasie rozłąki. Wtedy tęsknota znika, jesteśmy tylko My. Taka Nasza mała, wielka miłość.





już na zawsze będziesz dla mnie kimś więcej .








Coś w sobie ma, że przyciąga bardziej niż grawitacja.
















potrzebuję Cię, by jutro było

lepsze.



Nie umiemy bez siebie żyć i oboje mamy tą świadomość, po tak wielu próbach.



Usiądź wygodnie obok mnie, poczuj jak bije ciepło i nie zbaczajmy z toru. Pozwól, by nasz życie nigdy nie oślepło a nabrało kolorów.






I dlatego lubię mówić z Tobą.






Prawdziwe szczęście polega na uśmiechaniu się, wbrew wszystkim przeciwnościom losu. Bo kiedy masz do kogo, żadna przeszkoda nie jest nie do pokonania.







Uwielbiam, gdy wczesnym rankiem patrząc w jedno okno wiedzę Ciebie w postaci księżyca zasypiającego tuż obok mnie, a spoglądając w przeciwległe okno widząc Cię promieniującego i budzącego się. Uwielbiam ten stan, gdy zamykam oczy i Cię widzę, bez lęku, że nagle możesz zniknąć. Uwielbiam, gdy jesteś obok mnie i mogę na Ciebie patrzeć, przytulać Cię i całować.





Bo właśnie Ty pomagasz mi zawsze kiedy tylko jest mi źle,
sprawiasz, że czuję się bezpieczna,
czuję niesamowite ciepło w swoim ciele kiedy jesteś obok nie muszę przed Tobą nic ukrywać

zawsze jesteś przy mnie
dzięki Tobie wszystko nagle staje się być możliwe

odzyskuje wiarę w siebie
wiarę w to, że mogę wierzyć
w to, że mogę Cię kochać

.





nawet facebook wie, że kocham Cię najbardziej xD







I gdy patrzę tak na Ciebie, tak uśmiechniętego, tak pięknego, myślę, że powinnam Cię pocałować .








Czułem, że czujesz to co ja, może się mylę ,Czułem tak, gdy spojrzeniami spotkaliśmy się przez chwilę







Od kiedy zacząłeś być mój, ja już na zawsze będę Twoja. Bez znaczenia co stanie nam na drodze.









W Twoich oczach jest coś,

co należy do mnie





Ja tylko zdążyłam już pokochać wszystkie jego wady i zakochać się w jego każdej niedoskonałości <3






Być powodem, celem, sensem, jedynym

pytaniem i jedyną odpowiedzią dla Ciebie







Jeśli chłopak płacze przez Ciebie to oznacza, że jesteś dla niego więcej warta niż cały świat. Jeśli chłopak patrzy Ci głęboko w oczy i lekko się uśmiecha, to oznacza, że jest przy Tobie szczęśliwy. Jeśli chłopak jest w stanie odpuścić sobie kolegów, mecz i melanż tylko po to, żeby przyjść do Ciebie i wysłuchiwać Twoich wyolbrzymionych problemów, to oznacza, że jesteś dla niego najważniejsza. Jeśli taki chłopak mówi Ci, że Cię kocha, to wiedz, że to jest szczera prawda i doceniaj to każdego dnia, bo odnalazłaś skarb.









Są minuty, w których można przeżyć więcej, niż przez całe lata.





Weź mnie za rękę, chodź i przytul mocno tak.

Nie kłóćmy się więcej, nie krzyczmy już więcej,
bo wali się mój świat !







Obiecuję, że będę. Zawsze. Tylko daj poczuć, że tego chcesz i potrzebujesz.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz